۱- آیا فروشگاه برمن برای سنین مختلف محصول متنوع دارد؟
بله ، برمن برای کلیه سنین محصولات متنوعی دارد.
۲- تفاوت فنر متصل و فنر منفصل چیست؟
فنر متصل حالت یکپارچه دارد و اگر فشار به یک قسمت وارد شود باقی قسمت ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و فشار به کلیه سطح منتقل
می شود ولی فنر منفصل به صورت پاکتی می باشد و هر فنر مستقل عمل می کند و فشار فقط نقطه ای بوده و تاثیری در سطح تشک ندارد.
۳- کدام تشک برای دیسک کمر مناسب است؟
کلیه تشک های برمن اعم از طبی و طبی فنری مناسب برای کمردرد می باشد.در این خصوص تشک لاتکس تمام طبی بوده و توسط پزشکان عزیز تجویز میگردد از رضایتمندی مشتریان برخوردار است.
۴- کدام تشک برای ناهنجاریهای ستون فقرات مناسب است؟
تشک BRAY بِرایی
۵- کدام تشک برای رفع مشکل خروپف مناسب است؟
تشک جورجیانا با دارا بودن لایه ژله ای کامفورت و ایجاد جریان هوایی تاثیر بسزایی در رفع خروپف دارد.
۶- برای بیمارانی که نیاز به استراحت مطلق دارند کدام تشک مناسب است؟
لاتکس و تشک برایی تشکی کاملا سفت و ارتوپدیک مناسب دوران نقاهت بعد از عمل های جراحی می باشد.
۷- آیا محصولات ارائه شده قابل شستشو می باشند؟
کلیه محصولات برمن قابلیت شست و شو دارند.
۸- کدام بالش برای افرادی که گردن درد دارند مناسب می باشد؟
انواع بالش های طبی فروشگاه برمن مانند موج دار
۹- کدام بالش برای رفع خروپف مناسب می باشد؟
بالش های الیاف میکروفایبر مانند بالش کربن
۱۰- آیا همه کالاها گارانتی دارند؟
کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی برمن دارای گارانتی می باشند.
۱۱ – چطوری میتونم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم ؟
وارد پروفایل خود شوید در قسمت سفارشات میتوانید تمام خریدهای قبلی را مشاهده نمایید
۱۲ – چطور میتونم با شما تماس بگیرم ؟
در صورت بروز هرگونه مشکل یا هرگونه سوال با شماره های 09127231466 یا 02166554921 تماس حاصل فرمایید .
۱۳ – چطور میتونم پس از ثبت سفارش از زمان ارسال مطلع شوم ؟
چند ساعت قبل از ارسال سفارش رانندگان با شما تماس میگیرند جهت هماهنگی زمان ارسال سفارش
۱۴ – در چه شرایطی میتوانم کالای خواب خودم را باز گردانم ؟
محصولات خریداری شده از سایت فروشگاه اینترنتی برمن 24 ساعت ضمانت بازگشت میباشند و نیزخدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است
۱۵ – بعد ازینکه سفارشم ثبت نهایی شده چه زمانی میتوانم آنرا تحویل بگیرم؟
.در صورتیکه تهران هستید و کالای شما از نوع سفارشی نباشد در همان روز سفارش تحویل داده میشود و در صورتیکه ساکن شهرستان هستید کالای شما دوروز بعد از از سفارش از طریق باربری به دست شما میرسد.
۱۶ – چگونه از ثبت نهایی سفارش خود مطمئن شوم ؟
بعد نهایی شدن سفارش شما و تسویه فاکتور اینترنتی کد رهگیری سفارش برای شما به نمایش گذاشته میشود.
۱۸ ـ میتوانم مبلغ سفارش خود را در محل پرداخت کنم ؟
بله شما میتوانید سفارش خود را در هنگام تحویل کالا پرداخت کنید
۱۹ – چطوری میتونم سفارشم پیگیری کنم ؟
با تماس با روابط عمومی فرشگاه اینترنتی برمن 02166554921
۲۰ -آیا میتوانم سفارش را تلفنی ثبت کنم؟
بله امکان سفارش تلفنی با شماره 09127231466 و 02166554921 وجود دارد.
۲۱ – چه کالاهایی از طریق باربری ارسال میگردد؟
باربری در حال حاضر برای ارسال های شهرستان مورد استفاده قرار میگیرد و ارسال تهران توسط واحد توزیع فرشگاه برمن انجام میشود
۲۲ – آیا تعداد خرید از یک کالا در سایت محدودیت خرید دارد؟
تمام کالاها بدون محدودیت تعداد خرید هستند
۲۳ – چطوری میتونم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
میتوانید از طریق پروفایل خود در سایت مشاهده بفرمائید
۲۴ – چطور میتونم سفارش خودم را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟
از 2روش میتوانید پرداخت کنید
1-بصورت کارت به کارت از طریق سایت
2-بصورت واریز به حساب از طریق تلفن
۲۵ – میتوانم مبلغ سفارش خود را درب منزل پرداخت کنم؟
برای خریدهای تهران و حومه امکان پرداخت کل مبلغ درب منزل مهیا میباشد.
۲۶ – چقدر بعد از ثبت سفارش میتونم محصول خریداری شده رو تحویل بگیرم ؟
.مشتریان عزیزی که در تهران و کرج سکونت دارند تحویل بصورت روزانه انجام میگیرد
.مشتریان عزیز شهرستان بعد از سفارش دو روز کاری زمان نیاز دارند برای اینکه بار به دستشان برسد