مشاورین کالای خواب برمن پاسخگوی شما هستند 09127231466 - 02166554921 - 02166508418

سئولات متداول

۱-  آیا فروشگاه برمن برای سنین مختلف محصول متنوع دارد؟

بله ، برمن برای کلیه سنین محصولات متنوعی دارد.

۲- تفاوت فنر متصل و فنر منفصل چیست؟

فنر متصل حالت یکپارچه دارد و اگر  فشار به یک قسمت وارد شود باقی قسمت ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و فشار به کلیه سطح منتقل

می شود ولی فنر منفصل به صورت پاکتی می باشد و هر فنر مستقل عمل می کند و فشار  فقط نقطه ای بوده و تاثیری در سطح تشک ندارد.

۳- کدام تشک برای دیسک کمر مناسب است؟

کلیه تشک های برمن اعم از طبی و طبی فنری مناسب برای کمردرد می باشد.در این خصوص تشک لاتکس تمام طبی بوده و توسط پزشکان عزیز تجویز میگردد از رضایتمندی مشتریان برخوردار است.

۴- کدام تشک برای ناهنجاریهای ستون فقرات مناسب است؟

تشک BRAY بِرایی

۵- کدام تشک برای رفع مشکل خروپف مناسب است؟

تشک جورجیانا با دارا بودن لایه ژله ای کامفورت و ایجاد جریان هوایی تاثیر بسزایی در رفع خروپف دارد.

۶- برای بیمارانی که نیاز به استراحت مطلق دارند کدام تشک مناسب است؟

لاتکس و تشک برایی تشکی کاملا سفت و ارتوپدیک مناسب دوران نقاهت بعد از عمل های جراحی می باشد.

۷-  آیا محصولات ارائه شده قابل شستشو می باشند؟

کلیه محصولات برمن قابلیت شست و شو دارند.

۸- کدام بالش برای  افرادی که گردن درد دارند مناسب می باشد؟

انواع بالش های طبی فروشگاه برمن مانند موج دار

۹- کدام بالش برای رفع خروپف مناسب می باشد؟

بالش های الیاف میکروفایبر مانند بالش کربن

۱۰-  آیا همه کالاها گارانتی دارند؟

کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی برمن دارای گارانتی می باشند.

۱۱ – چطوری میتونم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم ؟

وارد پروفایل خود شوید در قسمت سفارشات میتوانید تمام خریدهای قبلی را مشاهده نمایید

۱۲ –  چطور میتونم با شما تماس بگیرم ؟

در صورت بروز هرگونه مشکل یا هرگونه سوال با شماره های 09127231466 یا 02166554921 تماس حاصل فرمایید .

۱۳ – چطور میتونم پس از ثبت سفارش از زمان ارسال مطلع شوم ؟

چند ساعت قبل از ارسال سفارش رانندگان با شما تماس میگیرند جهت هماهنگی زمان ارسال سفارش

۱۴ – در چه شرایطی میتوانم کالای خواب خودم را باز گردانم ؟

محصولات خریداری شده از سایت فروشگاه اینترنتی برمن 24 ساعت ضمانت بازگشت میباشند و نیزخدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است

۱۵ – بعد ازینکه سفارشم ثبت نهایی شده چه زمانی میتوانم آنرا تحویل بگیرم؟

.در صورتیکه تهران هستید و کالای شما از نوع سفارشی نباشد در همان روز سفارش تحویل داده میشود و در صورتیکه ساکن شهرستان هستید کالای شما دوروز بعد از از سفارش از طریق باربری به دست شما میرسد.

۱۶ – چگونه از ثبت نهایی سفارش خود مطمئن شوم ؟

بعد نهایی شدن سفارش شما و تسویه فاکتور اینترنتی کد رهگیری سفارش برای شما به نمایش گذاشته میشود.

۱۸ ـ میتوانم مبلغ سفارش خود را در محل پرداخت کنم ؟

بله شما میتوانید سفارش خود را در هنگام تحویل کالا پرداخت کنید

۱۹ – چطوری میتونم سفارشم پیگیری کنم ؟

با تماس با روابط عمومی فرشگاه اینترنتی برمن 02166554921

۲۰ -آیا میتوانم سفارش را تلفنی ثبت کنم؟

بله امکان سفارش تلفنی با شماره 09127231466 و 02166554921 وجود دارد.

۲۱ – چه کالاهایی از طریق باربری ارسال میگردد؟

باربری در حال حاضر برای ارسال های شهرستان مورد استفاده قرار میگیرد و ارسال تهران توسط واحد توزیع فرشگاه برمن انجام میشود

۲۲ – آیا تعداد خرید از یک کالا در سایت محدودیت خرید دارد؟

تمام کالاها بدون محدودیت تعداد خرید هستند

۲۳ – چطوری میتونم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

میتوانید از طریق پروفایل خود در سایت مشاهده بفرمائید

۲۴ – چطور میتونم سفارش خودم را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟

از 2روش میتوانید پرداخت کنید

1-بصورت کارت به کارت از طریق سایت

2-بصورت واریز به حساب از طریق تلفن

۲۵ – میتوانم مبلغ سفارش خود را درب منزل پرداخت کنم؟

برای خریدهای تهران و حومه امکان پرداخت کل مبلغ درب منزل مهیا میباشد.

۲۶ – چقدر بعد از ثبت سفارش میتونم محصول خریداری شده رو تحویل بگیرم ؟

.مشتریان عزیزی که در تهران و کرج سکونت دارند تحویل بصورت روزانه انجام میگیرد

.مشتریان عزیز شهرستان بعد از سفارش دو روز کاری  زمان نیاز دارند برای اینکه بار به دستشان برسد